بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


یازده روغن گیاهی برای درمان دندان قروچه

See the source image

یازده روغن گیاهی برای درمان دندان قروچه

ساییدن دندان مشکل بسیاری از مردم در سراسر جهان است. آیا صبح و بیدار شدن دندان ها و فک شما درد می کند؟ اگر پاسخ شما مثبت است ، ممکن است شب ها دندان های خود را ساییده اید. در دراز مدت می توانید از روغنهای اساسی برای خلاص شدن از ساییدن دندان کمک بگیرید ، مشکلی که می تواند منجر به فرسایش مینای دندان و از بین رفتن دندان شود.

 

دندان قروچه معمولاً شب ها اتفاق می افتد و فرد بدون اینکه متوجه شود این کار را انجام می دهد. علاوه بر این ، کسانی نیز هستند که در روز مشکل دندان قروچه دارند. وقتی ساییدن دندان دائمی شود ، به مینای دندان آسیب می زند و باعث درد در دندان ، فک و حتی ناحیه گردن می شود.

دلایل عمده پشت دندان قروچه استرس ، ترس و اضطراب است. روغنهای اساسی ارائه شده در متن زیر می توانند به طور موثری اضطراب ، استرس و سایر مشکلات را کاهش دهند که باعث می شود سیستم عصبی خود را آرام کنید و باعث درمان دندان قروچه شود.

 

1. روغن نعناع

اگر دچار مشکلات اضطرابی هستید ، باید روغن نعناع را امتحان کنید. این روغن ضروری به شما کمک می کند تا از دندان قروچه جلوگیری کنید ، استرس و اضطراب را کاهش دهید.

ساییدن مداوم دندان ها می تواند باعث درد مزمن شود. روغن نعناع می تواند درد را تسکین دهد.

 

2. روغن کندر

روغن کندر یک ضد درد عالی است که می توانید روی پوست خود استفاده کنید. اگر درد و التهاب دارید ، روغن کندر می تواند به شما کمک کند. این یک ضد التهاب طبیعی است و می تواند شما را آرام کند.

 

3. روغن اسطوخودوس

اگر می خواهید ساییدن دندان خود را هنگام خواب متوقف کنید ، روغن اسطوخودوس یکی از بهترین گزینه ها است.

اثرات آرامبخش روغن اسطوخودوس بر روی سیستم عصبی می تواند به شما در آرامش همه عضلات و همچنین خواب خوب کمک کند.

روغن اسطوخودوس برای تقویت سطح دوپامین و نورآدرنالین عالی است ، به این معنی که روحیه شما را افزایش می‌دهد.

 

4. روغن بابونه

روغن بابونه دارای اثرات آرام بخش است ، به این معنی که خواب راحتی خواهید داشت.

همچنین می توانید از این روغن در طول روز استفاده کنید. استشمام این روغن ضربان قلب و تنفس شما را تنظیم می کند و احساس اضطراب را کاهش می دهد.

خواص ضد التهابی روغن بابونه همچنین می تواند به کاهش التهاب ناشی از ساییدن دندان کمک کند. همچنین می تواند اسپاسم عضلات فک شما را آرام کرده و دندان قروچه و ساییدن را کاهش دهد.

 

5. روغن سنبل الطیب

روغن سنبل الطیب نه تنها یک ماده عالی برای عطر است بلکه اگر در خوابیدن مشکل دارید نیز یک درمان عالی است.

 

روغن سنبل الطیب به دلیل بوی قوی در کاهش اضطراب ، اختلالات عصبی و فشار روانی موثر است. همچنین درد عضلات و مفاصل را تسکین می دهد.

 

6. روغن رزماری

روغن رزماری که به عنوان قوی ترین روغن اساسی جهان شناخته می شود ، می تواند دندان درد را تسکین دهد.

 

7. روغن زردچوبه

روغن زردچوبه به آرامش شما کمک می کند. استرس و اضطراب باعث می شود ناخودآگاه دندان های خود را خرد کنید. قدرت آرامش بخش روغن زردچوبه می تواند به شما کمک کند از افسردگی و اضطراب خلاص شوید و روحیه خوبی را در طول روز حفظ کنید.

 

خاصیت آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی زردچوبه در کاهش التهاب و درد ناشی از فشار و ساییدن دندان موثر است.

 

8. روغن یلانگ یلانگ

استفاده از روغن یلانگ یلانگ روی پوست باعث ایجاد آرامش می شود و رایحه روغن می تواند شما را آرام کند. به این ترتیب مانع از ساییدن ناخودآگاه دندان ها می شود.

 

9. روغن ترنج

استنشاق روغن ترنج می تواند احساسات مثبت شما را افزایش دهد. این بدان معنی است که استرس و اضطراب کمتری خواهید داشت. این روغن به طور موثری تنش شما را کاهش می دهد و باعث می شود دندان های شما کمتر خرد شود.

 

10. روغن مریم گلی

روغن مریم گلی سرشار از خاصیت نرم کنندگی و ضد باکتری پوست است که می تواند استرس بر روی عضلات شما را کاهش دهد.

روغن مریم گلی برای بیماری های معده ، بیماری های کلیوی و شل شدن عضلات بسیار مفید است.

استفاده منظم از این روغن می تواند باعث آرامش اعصاب ، از بین بردن اضطراب و شل شدن عضلات شود و مانع از ساییدن ناخودآگاه دندانها شود.

 

11. روغن درخت عَرعَر

اگر از درد فک رنج می برید ، روغن درخت عَرعَر می تواند بهترین روغن اساسی برای شما باشد ، درد ناشی از ساییدن دندان را تسکین می دهد و باعث آرامش می شود.

 

چگونه می توان از روغنهای اساسی برای دندان قروچه استفاده کرد؟

همچنین روش های زیادی برای استفاده از آنها وجود دارد زیرا روغن های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

 

استنشاق

10-15 قطره روغن اساسی به دیفیوزر اتاق اضافه کنید و غبار را استشمام کنید. اجازه دهید روغن به مدت 20-30 دقیقه در سراسر اتاق پخش شود.

 

ماساژ

اگر می خواهید روغن را روی پوست خود بمالید ، 10-12 قطره روغن اساسی را با هر روغن حامل مخلوط کنید. چند دقیقه مخلوط را ماساژ دهید تا پوستتان گرم شود. این روش اگر قبل از خواب استفاده کنید بسیار موثر است.

 

حمام

وان را با آب گرم پر کنید و 20 قطره روغن اساسی و یک لیوان نمک در آن اضافه کنید. تا جایی که می خواهید در آب بمانید. نفس عمیق بکشید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دندان قروچه, درمان, دندانپزشک, ساییدن دندان, روغن گیاهی,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.